28. 4. 2011

Jáj =x

Dneska jsme psali písemku z dějáku. Dost jsem se na ni učila, takže to bylo celkem v pohodě :). O přestávce jsme šli s Mon a Den do haly pro prstýnek, který si tam nechala T. A hádejte co se nestalo? :D Mon a Den se zase pohádali. Sotva se usmířili.. No jo, s něma to tak prostě je... Ale po pár hodinách se zase usmířili, takže ok :D. V němčině jsme měli psát písemku a já jsem se trošku bála, páč jsem se moc nepřipravovala, tak jsem si napsala (jako obvykle :D) menší taháček na ruku a protože to bylo v hodině, hádejte, co se nestalo? :D (už jsem s tím "hádejte co se nestalo" asi trochu otravná co? :D) Učitelka mě načapala =x. Docela jsem zrudla :D. Ale naštěstí jsme měli tuto učitelku, která byla mírná a řekla mi jenom, ať si jdu umýt ruce a že nemá ráda, když někdo podvádí. Docela jsem se styděla no :D :/... Potom měla ještě v hodině pár narážek, ale tak co, má na to právo :D. No a úplně bych zapomněla! Písemka se mi povedla, takže by to snad mohlo být za jedna :).
Po škole jsem měla keyboard. Učitel se mnou nebyl moc spokojenej :D. Ále co, teď na to poslední dobou dost kašlu, příští rok s hraním stejně končím takže nemá moc cenu se nějak přemáhat :D.
Doma jsem se učila matiku, zítra píšem čtvrtletku.. Ale přerušila mě náhlá návštěva - brácha s mou malou neteří Nelčou :/. Nelči jsem pustila PC hry a já jsem se musela chystat na pinec.
Dnes mi to šlo :P :). Porazila jsem toho novýho pána, co s náma teď hraje. A jaké bylo překvapení, když se tam objevila Nelča s mým taťkem :D. Tak nám tam pomáhala sbírat míčky a pištěla, běhala... No prostě naše Nelča :D.
No, udělala jsem si chvilku čas na napsání deníčku a teď už bye* ...Gossipky čekají ♥ :P
vaše haníí*

Jo mimochodem, dnes nám konečně spravil školník zámek u skříňky, tak doufám, že bude Natálka spojená ;P...

Žádné komentáře:

Okomentovat