22. 4. 2011

Prázdniny

Konečně, od čtvrtka máme prázdiny :). Naši měli jet včera na chatu, ale mě se tam nechtělo. Jenomže jsem stejně nevěděla, co budu doma dělat, protože žádná kámoška neměla čas... Tak jsem nakonec jela s nima. Buď jsem se opalovala, nebo jsem byla u potoka. Postavila jsem si domeček s bahna, šutrů a mechu :D. Mám ho i vyfocenej, takže se tu určitě objeví foto ;D.
No a dneska jsme byli na chatě už od rána. Brali jsme i babičku s dědou. Měli jsme na oběd langoše a mimo to jsem pořád něco požírala, a to jsem chtěla držet dietu :/ :D...Co už :D... Odpo přijel brácha s rodinou. S malým Míšem (jeho syn) jsme stavěli tunel na písku :D. Měli jsme pak oba písek všude :D. Potom přijel i strejda L. a teta. Na véču jsme měli kotlíkovej guláš. Dneska jsem se opravdu, ale opravdu přejedla ://...
No nic, já zase jdu, Gossipky čekají ;D
XOXO haníí*

P.S. Jak si užíváte prázdniny vy ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat