24. 4. 2011

Termální relax

Včera jsme byli s Julčou na pinecu ve Znojmě, ale moc douho jsme tam nepobyli, páč jsme vypadli skoro na začátku :D - silná konkurence ;D.
Dneska jsem měla domluvený, že půjdu s Denčou ven, ale ráno jsem se dozvěděla, že pojedeme na Slovensko na termální koupaliště. Tak jsem to musela odvolat :/...
Jeli jsme tam nejmíň 3 hodiny. Naši nějak zabloudili, tak jsme si tu cestu dost prodloužili no :D. Byli tam napuštěný 2 bazény, vnitřní a venkovní. Ten venkovní byl s termální vodou, která by MĚLA mít 39 stupňů, ale to určitě neměla. Byla úplně vařící, takže to bylo dost nepříjemný. Ale vnitřní bazén byl úplně super! Byla tam voda teplá zhruba jak ve vaně. Narozdíl od té termální byla krásně čistá s různýmy druhy vířivek. Na té jedné vířivce jsem málem usnula :D. Navíc to byla úžasná masáž <3 :D. Na cestě zpátky jsem naše přemluvila zastavit v Hodoníně a podívat se do Takka. Vedle byl ještě Gate, ale do obou jsem jít nemohla, tak jsem vybrala Takko. Měli tam spoustu krásných kousků, ale taťka dovolil jen jednu věc :/. Koupila jsem si takový minišatky a tajně propašovala ještě čelenku :D. Oba byli s floral vzory <3. Brzo tu budou fotky ;)...
Za Hodonínem se začly ukazovat černý mraky a najednou se zvedl obrovskej vichr, ale vypadal spíš jako mlha, protože v něm byly kousky písku, kamínků nebo větviček, úplná písečná bouře! Potom začla i bouřka. Ta cesta byla fakt trochu děsivá :D. Ale přežili jsme to! ;D
Tak se mějte
vaše haníí*

P.S. Těšíte se na pondělí? ;D

Žádné komentáře:

Okomentovat