9. 5. 2011

I´m sorry...

Trošku to tu zanedbávám, vím, ale není teď moc čas no...
V neděli jsme byli na bráchově oslavě, je mu už pětatřicet o_O. Njn, je mezi náma dost velkej věkověj rozdíl :D... Oslava probíhala v pohodě, teda až na scénu malýho Míšu (synovec), když si vzpomněl, že mohl být o víkendu s jeho kamarádem, to bylo kino :D... Byla jsem s Míšem a Ádou na dvoře, mazlila jsem se s 3 psama, co tam mají. Teda oni mají jenom 1, labradora Dastyho, ale mají teď na "hlídání" ještě 2 úžasný pesánky <3. Byli tak srandovní, vždycky, když jsem si hladila jednoho se kolem mě nahrnuli všichni ostatní, abych je taky hladila, málem mě svalili na zem :D.
Dneska v němčině jsem úplně šílela z naší učitelky, která si na mě děsně zasedla. Měla opět spoustu narážek.. Třeba mě "zapomněla" dát sešit (udělala to schválně) a když jsem se přihlásila, že jsem ho nedostala, tak mě ještě seřvala, že se mám ozvat a taky mě nazvala "nepořádná Hana", kvůli tomu, že jsem jednou zaspala :D. Děcka si z té nové "přezdívky" dělali pak celej den srandu :D...
V těláku jsme šli na stadion. Běhali jsme zase 60, 600, a skákali do dálky. V běhu jsem se zlepšila, ale skákala jsem dnes mizerně :/...
Na příraz jsem se netěšila, protože jsme psali a já jsem to vůbec nechápala... Kdo si má pamatovat, co je květenství, okvětí, oplodí, plodenství, semení, osemení atd. ?! :D No, jednička to nebude...
Po škole jsem šla s Denďou do města, v trafice, na zmrzce a ve zaltnictví, kde si Denča byla nechat udělat 3. dírku v uchu. Ta, co jí to tam měla "vpíchnout" (nevím, jak se tomu říká :D) si mě spletla s Denčou a kdybych ji nezastavila, měla bych dírku v uchu místo ní :D.
Jinak, dnes jsem se rozhodla, že si začnu šetřit na novej mobil, už mi chybí jen 2 tísíce! :D
páá
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat