1. 5. 2011

Seriálová závislačka? :D

Dnes jsem dokoukala poslední díly 1. série Gossip Girl a přitom jsem si ještě stihla pustit první 3 díly Pretty little liars :D. Asi se ze mě pomalu stává seriálová závislačka :D :/. No, od Gossipek si dám asi teď chvilku pauzu a raději se víc zaměřím na Pretty little liars ;D. Pinky Claire má pravdu, jak se na to začneš dívat, nemůžeš přestat! :D... No jinak, dneska je 1. Máj - lásky čas :). Já letos opět uschnu no.. ale nějak mě to nežere, na svého vysněného prince mám ještě čas ;D... Všechno se nedá naplánovat ;)...
Brr, dneska už je neděle, vůbec se netěším na zítra :/...
Ještě něco k blogu. I když se mi zdá, že na začátku mýho blogování jsem tu měla víc lidí než teď :D, pořád mě to tu baví :). A právě proto, že mi sem skoro nikdo nechodí, mě o to víc těší každý upřímný komentář ;)...
páá, vaše haníí*

A aby tu nebyla taková nuda, tak sem přihodím 2 fotky ze středy a 1 z pátku. S Mon a Den :)*.



Jaj :D

S Deniskou :)*

2 komentáře:

  1. No ja som mala také chvílku,že som pozerala celý deň Priatelov. Došla som po tretiu seriu a už ma to nebavilo :D..ale nie za jeden den :D
    Ty hovoríš že ta teší že sem chodí málo ludí, ja mám skôr opačný problém, že mna to neteší :D Chcela by som aspoň o niečo viac ludí
    Inak fotky su hrasne :) Si naozaj pekná :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. K: Mě Přátelé nikdy moc nebrali :D. Vlastně jsem dřív nesledovala skoro žádný seriály, chytlo mě to až teď poslední dobou :D...
    Já bych byla samozdřejmě taky raděj, kdyby sem chodilo víc lidí, chtěla jsem tím jakože říct, že kvůli tomu nehodlám končit nebo tak něco ;).
    A děkuji, ale ani bych neřekla :D

    OdpovědětVymazat