19. 6. 2011

Konečně doma

Včera i dnes jsme byli na chatě... Vzala jsem si pěkně kraťásky a tričko na ramínka. Dojedem tam a hrozná kosa :D. Takže jsem se rychle zase převlekla do tepláků a mikiny :D. Šli jsme do lesa. A už rostou ;D. NAšli jsme mysím 17 kozáků, 3 hříbky a nějaký ostatní houby..
Odpoledne bylo škaredě, pořád zataženo, občas nějaká ta minutková sprška... Byla jsem zalezlá nahoře v postýlce a třídila si na noťasu obrázky a fotky. Pěkně mě to prořídlo ;D.
No a navečer jsme jeli do vedlejší vesnice na chatu k tetě a strejdovi. Opekli jsme nějaký buřty, ujedli jim třešně a jeli zase k nám :DD.
Dnes ráno jsme šli na velkou procházku k místní studánce. Cca. 8 km ://... Tak doufám, že jsem aspoň něco zhodila ;D... Něco jsem vyfotila, něco jsem vyrobila..Konečně mám zase co přidávat na blog, tak se můžete těšit na články ;)..
Teď jsem celá špinavá, propocená, mastný vlasy, no děs :DD. Mažu do vany, bye :D
vaše haníí*

3 komentáře:

  1. Nojo seš starší ale mě se nechtělo udávat 13 :D jo no trochu sem se změnila..jinak nevíš jak dávat odkazy do textu abych tam nemusela dávat URL adresu?

    OdpovědětVymazat
  2. No skvelo muselo byť..vypadnúť niekde na chatku k lesu, aj ja by som chcela :D
    Teším sa na tvoje fotky a výtvory, vždy sú super...a vždy sa mi páčia
    Príjemnú sprchu prajem ;) :D

    OdpovědětVymazat