9. 6. 2011

Nestíhám, nestačím...

Závěrečný testy, učení, výlet, kroužky...

Já vím, moc teď nepřídávám, nemám čas. Jen tak v rychlosti omrknu oblíbený blogy a pak spát...
A co se vlastně děje ? Tak dneska jsem šla ze školy s Dendou k nám, já jsem si opisovala fyziku a Denča projížděla net, tak jsem "chvilkama" koukala do noťasu s ní a nakonec se ta návštěva protáhla skoro do 3, kdy už jsem rychle spěchala na zkoušky do keyboardu... Na náměstí jsem si uvědomila, že jsem jedny noty zapomněla doma, takže zase zpět :D ://... Ve zkušební místnosti čekala i Bára, Míša, Silvinka atd... Ale na mě přišla řada docela brzo. Ani jsem neměla moc trému. Hrála jsem od každýho asi půlku, pořád mě zastavovali. Skoro všechno jsem skonila, ale to není žádná novinka :D... Letos chodím do keyboardu poslední tok, takže mě zkoušky neznámkovali (naštěstí :D)...Po zkoušce se mi ale nechtělo domů, tak jsem strávila nějakej čas s holkama v "čekací místnosti". Po nějaké době jsem si uvědomila, že se musím učit fyziku, tak jsem zase rychle vypadla :D... V půl 6. jsem měla pinec. No a jak jsem dorazila, musela jsem ještě lepit do herbářu kytky do přírazu ://...
Takže dnes opravdu na blog nebyl čas. A vypadá to, že až do příštího pátku moc nebude.

Rozpis činností, testů:
  • pátek 10.6. - písemka z fyziky, čtvrtelka z matiky, schůzka s "partou"
  • sobota - s Dendou do Brna nakupovat (?)
  • neděle - učení, chystání na výlet, oslava narozenin švagrové
  • pondělí - školní výlet do Prudké
  • úterý -           --||--
  • středa - písemka z přírodopisu, ajiny
  • čtvrtek - písemka z češtiny, němčiny, dějepisu, zeměpisu
  • pátek - snad konečně klid!! :D
Tak mě snad chvilu omluvíte, opravdu není čas :/... zatím páá
vaše haníí*


A nakonec dvě momentky s odpoledne s Den. Ty fotky jsou opravdu hrozný, obě nás bavilo se nazvájem fotit, ale ani jedna z nás nechtěla být objektem focení :D. Takže jsou fotky rozmazaný, nekvalitní a...prostě děsný :D...


zakrývám se čkokoládou, kterou jsme dokázali spořádat za tu chvilku celou :D. Můžete vidět tu mou nafouklou škraňu :D..

Žádné komentáře:

Okomentovat