7. 6. 2011

Project day

Tak zas otravuju s deníčkem co ? :D... Nedá se nic dělat :D..
Dnes jsme se ve školy neučili. Místo toho jsme šli do Čistírny odpadních vod (prostě čistička :D) a tam jsme museli čuchat ten děsnej smrad z odpadů :X :D. Né, bylo to i docela zajímavý ;). Sice jsem se asi nedozvěděla nic, co by bylo v mém životě nějak důležitý, ale tak, co já vím... :D Byli tam různý nádrže se špinavou vodu, s čistou vodou, se smradlavou vodou... :D A taky lis plný tmavě hnědé zapáchající hmoty :X :D... Některý děcka si psali poznámky, já se na to vyprdla :D. Ve školy jsme pak měli zpracovat naše poznatky a ve skupinkách to sepsat. Byla jsem s Dendou, Mončou a Domčou. Zvládli jsme toho napsat opravdu hodně...A učitelka pak říkala, že jsme to měli nejlepší, takže se naše práce přepisovala na velkej papír. Tam byli i různý zajímavosti a fotky z naší návštěvy čističky...
Jo mimochodem, zapomněla jsem zmínit, že tento projektový den je (zase!!) o nějakým šetření a sedmáci mají téma Odpadní vody.
Pak se náš papír vyvěsil na chodbu, kde jsou i výtvory ostatních tříd.
Odpoledne byl rodičák. Šla mamča. Vychází my 1-2 z dějepisu (to spravím :D), 1- z přírazu (to je vpoho :D) a dvojka z fyziky. Jenomže mamka se s dvojkou z fyziky prostě nemůže smířit, néé, že by mě za to nějak nadávala nebo tak, ale prostě mě říkala, že se mám přihlásit a nechat se vyzkoušet (jako by mě ta jedna dvojka měla zabit nebo co?! :D) . No a na rodičáku potkala našeho fyzikáře a ptala se, jestli bych si to ještě nemohla spravit a on prej, že jestli napíšu písemku na jedničku, tak mě ji dá! o_O... Ale já tu jedničku nechci, je to nespravedlivý, protože tam mám známky 3, 2, 2... Rozhodně bych měla lepší pocit, kdybych dostala spravedlivou dvojku, než jedničku, narozdíl od děcek, co mají lepší průměr a dostanou dvojku... Ále co, to jedno, ono se uvidí, jak to dopadne...
pa
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat