11. 6. 2011

Schůzka a nákupy s tak trochu panickým zakončením :D

Včera jsme měli po dlouhé době schůzku. Naše mamky a my. Naše "parta". Scházíme se tak už od dob, kdy jsem byla malý škvrně ještě snad s plenkou :D. No a každý léto chodíme společně do jedné hospůdky se zahrádkou, kde si mamky sednou zvlášť k jednomu stolu a my k 2. a kecáme. Včera to bylo obzvlášť fajn, protože jsem s Maruš a Veruš už dlouhou dobu neměla šanci pokecat, podrbat a tak... Navíc jsme si objednali úžasný večeře, takže prostě super! :D <3 Já si dala kuřecí steak Barbacue(nevim jak se to píše :D..) a k tomu hranolky... Bylo to mňam :P ♥ :D. Taky jsme si chvilku hráli s malým Honzem, Verčiným mladším bráchem a navzájem se lechtali :DD... Prostě skvěle strávený večer :))...
Dnes po obědě jsem jela s Dendou do Brna nakupovat. Probíhalo to v pohodě. Na autobusák jsme dorazili ještě s vetším předstihem, takže jsme se stihli jít i projít... Stal se mi takový menší trapásek při nastupování do autobusu, ale to nebudu raději rozebírat :D... Ve Vaňkovce jsme prošli snad všechny obchody :D. Nejdřív jsme byli v Tally Weijlu, kde si Denda koupila tričko na ramínka, šátek a náramky. Potom jsme byli v moři dalších obchodů, ale tam jsme si ani jedna nic nevybrala, nebo vybrala, ale bylo to moc drahý, že jsme si to nemohli dovolit :D. Navíc mě mamka nic moc velkýho nedovolila, takže jsem se musela krotit :D. Nakonec jsme si vybrala každá jedny kraťasy v Pull & Bear, za který jsem utratila víc než půlku svých finančních možností :D! Obě jsme prahli po slunečních brýlích, ale po dlouhé době zkoušení všemožných kousků jsme to s brýlama vzdali :D... Ale každopádně jsem musela mít nějakej řetízek nebo doplněk, protože když jedem do Brna s našima, nikdy na takovýhle drobnosti nezbyde čas! Tak jsem si vybrala náušničky ze sovičkama! Konečně! Sice jsem za ně utratila skoro všechen zbytek peněz, ale mě to nevadí, byl to dobrý kup! :D Pak jsme zjistili, že jsme už prošli celou Vaňkovku a zbývý nám ještě hromada času do odjezdu autobusu. Takže jsme prolízali různý obchody s květinama, svíčkama, blbostma... :D
O čtvrt na 6 jsme byli na nádraží. Čekáme. V půl a pět minut začínáme být nervózní. Vždyť už tu ten autobus měl být! Studujeme ceduli. Po čtvrt hodině už je to divný. Já vynervovaná, že musím být co nejdřív doma, že rodiče budou šílet, že se nedostanem domů :D... Takže voláme. Denda mamce, ta to nebere. Bráchovi, kámošovi, nikdo to nebere... Nakonec se domlouvá s její mamkou. Ta zjišťuje jízdní řády a nakonec zjistí, že ten autobus jede až o třičtvrtě na 7. Takže volám bráchovi, aby pro nás dojel. Mezitím jsme ještě letěli rychle na vlakový nádraží, ale tam nám vlak už odjel... No a tak tam můj milovaný bratříček asi po půl hodině konečně dojede :D....
Vsadím se, že tohle bylo moje poslední Brno s kámoškou. Mamča šílela kde jsme a co se nám stalo, že máme hodinu zpoždění.. :D No, ale stejně to byl zážitek, navíc jsme se tak kromě té chvíle nervů s Dendou pořádně nasmáli a užili si to. Taky mám 2 super nový věcičky :D. Takže spokojenost :D...
Brzy čekejte fotky těch 2 nových kousků ;)
bye*
vaše haníí*


S Déňou čekáme na nádraží :D..Naše jediná fotka z dneška, na focení nebyla příležitost a vlastně jsem si ani nevzpomněla :D...

Žádné komentáře:

Okomentovat