16. 6. 2011

Vyvedený výlet

Vrátili jsme se z výletu včera odpoledne, ale nějak jsem neměla náladu sem napsat. Mezitím se toho ale stalo tolik, že nevím, čím začít...
Takže v úterý ráno jsme vyjeli vlakem. Dostali jsme se do Tišnova, kde jsme měli 2hodninový rozchod. S Dendou, Mončou a Domčou jsme šli do jednoho místního krámku s různýma blbůstkama. Koupila jsem si tam lak na nehty. Potom jsme zašli do restaurace. Monča a Domča si objednali hranolky s masem, já a Denda palačinky s ovocem a se šlehačkou, byly výborný! :D <3
Potom jsem potřebovala na záchod, takže jsme šli do budovy, kde se prodávají jízdenky na vlak. Na tom průhledným okýnku byla cedulka s nápisem blabla...WC, tak jsem zaklepala a řekla, že chci zaplatit wc, ale ta ženská za okýnkem se nejdřív zarazila, a pak řekla, že se to prodává v bufetu :DD, trapas :D...
Kolem poledne jsme dojeli do Prudké. Bylo o takový údolíčko mezi lesy. Bylo tam krásně teplo, počasí se vydařilo. Měli jsme chatku po 4 (já, Denda, Domča, Monča), ale dalo by se taky říct po 6, protože jsme to měli stěnou propojený ještě se dvěma holkama, a nabyli tam žádný dveře, takže jsme na sebe normálně viděli a slyšeli se. A co jsme ty 2 dny dělali?
-hráli jsme karetní hry (konečně jsem se naučila Kenta! :D)
-hráli jsme flašku
-blbli jsme s míčem na hřišti, kopali jsme si s malýma dětičkama, co tam byli taky, byly úžasný :D
-hráli jsme pinec na špinavých stolech bez sítěk a s hroznýma pálkama, ale jinak fajn :D
-hráli jsme Twister (ale jen chvilku)
-před spaním jsme si četli Černé historky, takže jsme byli celý vyklepaný :D
-večer jsme pozorovali nějaký kluky, co měli chatku pod náma a Denča s Domčou dokonce navázali kontakt, takže maji číslo a všechny máme fejsbůk ;DD
Bylo to tam prostě bezvadný :)).
Při odjezdu se ale dostavila nějaká depka. Cítila jsem se hrozně, chtělo se mi brečet. Na cestě domů jsem pak nemohla ano promluvit, jinak bych se rozbrečela. Ale aspoň jsem v té chvíli poznala, kdo je opravdový kamarád... 
Dnes to bylo ve školy takový, divný... Ale odpoledne jsem šla s Dendou ven, bylo to super :)). Jsem ráda, že ji mám, ona je teď "my number one", nechci ji ztratit...
páá, vaše haníí*


Palačinky, hranolky...Náš obídek v Tišnově :P


















my...


















Modré nehty vlevo-Domča, modrá nahoře-Monča, žlutá-já, neutrál-Denda :D


















S Mon u "potůčku" ...














já...


















Flaška :D...


















Denda a Mončiny nohy ve vlaku :D...

Žádné komentáře:

Okomentovat