22. 7. 2011

Is it REALLY love ?

Když skončil tábor, začali jsme si psát. Líbím se mu, má mě rád, má o mě zájem... Ale je to vzájemné? Nejsem si jistá, jestli k němu cítím něco víc. Ano, mám ho ráda, jenže, nevím, jestli spíš ne jen jako kamaráda...
Je to fajn kluk a já mu nechci ublížit... Ale zase nechci s někým chodit z lítosti, nebo prostě jen "abych někoho měla", to rozhodně ne! Vážně nevím, jak to bude dál pokračovat. Třeba se ani k ničemu neodhodlá. Navíc se mě zeptal, jestli bych o něj měla zájem až po táboře v esemesce, což je podle mě trošku zbabělost.... Dnes jel na další tábor a zatím se neozval.. Možná si tam najde někoho jiného... Co já vím...

1 komentář:

  1. nech tomu čas;) rozhodně jestli s ním nechceš být, nejseš si jistá, tak to nech plavat a do ničeho se nepouštěj a na druhou stranu je to zábava, žádný vážný vztah no ne?:D

    OdpovědětVymazat