4. 7. 2011

Jsem děsně moc kreativní :DD

Dneska jsem chtěla napsat nějaký zajímavější článek, dokonce už ho mám rozepsaný, ale nakonec nebyl čas ho dodělat no... Třeba zítra ;)
Ráno jsem měla kreativní náladu a měla jsem chuť si něco upravit :D. Nejdřív jsem sáhla po těch odloupaných cvočcích (psala jsem o tom v minulém článku), a chtěla jsem je přilepit na kraťasy. Jenomže, jak jsem tušila to tam nedrželo a akorát jsem si slepila prsty k sobě :DD... No a tak jsem přešla na druhou možnost - vylepšit si triko. Hledala jsem na netu různý DIY nápady, ale nic moc extra jsem nenašla. Nakonec jsem si na tričko napsala fixama na textil "Hey!" a spodek jsem roztříhala aby to vytvořilo takový třásně :D. Vypadám v tom jako indiánské děvče :DD. Jako ke kraťasům to nevypadá tak špatně, ale nejsem si jistá, jestli by bylo dobré v tom vyjít někam do města nebo tak :D.. Co nejdřív sem dám fotky a návod...
Odpoledne jsem šla po delší době s Dendou (kámoška) a Dendou (náš pes :D) ven. Vymněnili jsme si novinky a byla to fajn prochajda :). Pak jsme šli k nám a pustili jsme si od začátku Pretty little liars, Dendu to hrozně chytlo, takže jsme zkoukli nakonec 5 dílů :D...
Zítra budem asi už od rána na chatě ://... Fuj, vůbec se mi tam nechce...
Tak zatím pa
vaše haníí*


A nakonec nějaký fotky z dneška...

Denouš hledá v trávě :D...

















Teď pro změnu TA Denda :D..


















































A nakonec taková akční :D. Teda ten akční je Denis, jak běží no :D...

Žádné komentáře:

Okomentovat