19. 7. 2011

Můj táborový deník

...aneb TOP SECRET ;D
Tak a konečně je to tu. Pochybuju, že si tento článek někdo přečte, protože skoro nikoho nebaví číst deník, takže je tento článek spíš pro mě. Abych si ty svoje zážitky z tábora znovu vybavila, zasmála se a zavzpomínala...
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Takže... Celé to začalo v sobotu 9. července. Vyjeli jsme docela brzo ráno, protože jsme z okolí Brna a tábor je v Ostravici, což je celkem dálka... Bylo tam opravdu krásně, hotel, kolem výhled na lesy a okolní vesničky... Já ale moc nadšená nebyla, nikoho jsem tam neznala a nejraději bych se zase otočila a jela zpátky domů.... Pak nás rozřadili do 3 oddílů podle věku. Já byla ve 3. - v nejstarším oddílu. Dostala jsem pokoj číslo 15 který se mnou obývaly ještě 2 holky - 13tiletá Mickey a 12tiletá Verča. My s Mickey jsme měli dvojpostel, Verča byla na patrové.
Kupodivu už 1. den se k nám "přistěhovali" kluci :D. Ze začátku se všichni točili hlavně kolem Mickey, ale pak se to vyrovnalo.
Odpoledne jsme byli všichni v lese, kde nám řekli něco o tématu tábora - Jumanji a hledali jsme různý indicie atd.... Každý oddíl měl najít jednu věc. My jsme našli figurku a ostatní 2 oddíly kostku a hrací pole. Na něm jsme se každý den večer po nástupu posunuli o několik políček a poslední den jsme se vlastně měli dostat do cíle... Ale to předbíhám.
Nepamatuju si přesně, co jsme který den dělali, ale nějak tak přeházeně to popsat můžu.
Myslím, že to bylo ještě ten 1. den večer, kdy jsme o večerním programu byli všichni v jídelně a hráli hry. Např., že jsme šli po párech (kluk a holka) tančit a při tom museli udržet na čele míček popatlaný opalovacím krémem. To bylo taky něco, tančila jsem s Kubou, on je takovej malej a navíc se ke mě bál (?) přiblížit čelo, takže nám to pořád padalo :D... Vyhrála to Verča s Honzou ;D...
Většinou jsme mívali ranní rozcvičku ://. Jednou to bylo tak, že jsme se všechny oddíly postavily do hřiště a ze stran na nás mířili vedoucí Ondra a Lukáš. Taková vybíjená. Akorát s tím, že ten, do koho se strefí, musí 2x oběhnout chatu. Do mě se samozdřejmě strefili :D... Další rozvcička byla tak trochu směšná, protože předcvičovaly Chespi a Bára na takovou protivnou dětskou písničku :D. Ta rozvička trvala asi 3 minuty, ale nám to stačilo ;D.
Občas jsme něco hráli na hřišti, nejčastěji teda vybíjenou, ale i nohejbal nebo přehazku. Taky jsme chodili do bazénu, ale já byla jen jednou, pak už se mi tam nechtělo.
Asi 3. den jsme šli na celodenní výlet na Lysou horu. Děs! Taková štreka, spousta šutrů, tenká podrážka... Všichni jsme byli rádi, až jsme se na tu pitomou horu konečně vyškrábali :D. Nahoře jsme zašli do hospůdky a koupili si ledňáky, lízátka atd...
Večer jsme měli diskotéku. Nevím, jestli to byl ten stejný den, ale to je celkem jedno... Ze začátku to bylo docela nuda, protože bylo moc světlo a písničky taky nic moc, ale potom se to rozjelo a diskoška byla povedená :). Ke konci jsme my holky tančily po stolech :D. No a ploužáky ?... Musím říct, že takovej zájem jsem ještě nezažila! Kluci se o nás úplně prali a my museli skoro zdrhat :D. Ale i tak jsem byla ráda, protože to bylo docela příjemný si po tom skákání trochu odpočinout při ploužáku :D. Někteří kluci byli ale až otravní. Třeba H.... Na začátku tábora se zamiloval do Mickey, napsal ji dokonce básničku, ale ta ho odmítla, takže byl z toho docela nešťastnej, prý i brečel, ale při polužáku se opět zamiloval - do mě. Tančili jsme spolu 2 písničky za sebou a já už chtěla konečně jít, takže byla pro mě docela úleva, když mě požádal o tanec Kuba, jenomže sotva jsme dotančili, H se tam zase objevil a prý že u DJe vyškemral ještě jeden speciální ploužák! Bylo mi blbý ho odmítnout, tak jsem s ním tu poslední písničku ještě dotančila. Při tom už jsem si vymýšlela proslov, co mu řeknu, jestli se mně zeptá, jestli s ním nechci chodit. Naštěstí se tak nestalo :D. Zatím... Další den jsem ho nějak ignorovala, nevšímala si ho a normálně se bavila s ostatníma klukama...
Večer byl táborák. H vypadal zoufale. Ležel na lavičce a vůbec nemluvil. Došlo mu, že o něj nejspíš nemám zájem. Pak se ho Lenka (kámoška z 2. oddílu) ptala, co mu je a on jí předal rozlomený dřívko, na kterém byla nakreslená holka (já). Potom odešel na pokoj. Mickey šla za ním "promluvit mu do duše" :D. Nakonec teda přišel, sedl si vedle mě a probíhalo to v pohodě. Opíkali jsme špekáčky, zpívali táborový písničky... Ke konci se mě zeptal, jestli mám kluka a jestli s ním nechci chodit. Sakra, jednou to přijít muselo! Odmítla jsem ho, nic k němu necítím... Vypadal, že to vzal v pohodě, ale další den nám Honza (je s ním na pokoji)  oznámil, že celou noc probrečel... Ale to ještě není všechno, další den se H. zamiloval do další holky! S Mickey jsme si říkali, co si asi udělá, až zjistí, že má kluka :D....

Teď se vrátím zase k odpoledni toho dne, předtím by mi to tam nepasovalo :D... Všechny oddíly měly na ten táborák sbírat dříví. Náš 3. oddíl to měl ale nejlepší! Naši 2 vedoucí - Pája a Ondra vzali Lukášovo auto a jeli jsme do lesa. Ale pozor, v tom autě jsme byli všichni ze 3. oddílu, takže nás tam bylo naskládaných 15! :D 3 seděli vpředu, 6 vzadu a zbytek (6 lidí) bylo v kufru :D. To byla má nejlepší jízda v životě :D! Kufr musel být samozdřejmě otevřený a spodek auta se chvilkama dotýkal země, ale zvládli jsme to, dokonce na zpátek i s nasbíraným dřevem! :D Potom jsme se museli ale ještě škrábat nahoru do lesa a sbírat další větve.
Každý večer jsme měli nějaký program. Jednou to byl Faktor strachu. Byly tam 3 stanoviště a u všech jsme museli splnit nějaký úkol. Mě připadalo nejhorší to 1. stanoviště. Všichni stáli vzadu, vpředu bylo plátno, vedle něj byl náš vedoucí Ondra a za plátnem "něco". Vždycky si nás tam za sebou po jednom volal. Já byla jako 2. Byla tam průhledná nádoba plná různých slupek od okurků, mrkve, a takový různý hnusný věci :D. Něco jako kompost, ale byla v tom voda. Museli jsme do toho dát ruku a něco v tom najít. Já se asi jako jediná bála :D. Bála jsem se, že tam bude nějaký had, nebo ještěrka nebo tak něco :D. Dokonce se mi jednou zdálo, že mě něco kouslo, tak jsem zakřičela, rychle vytáhla tu ruku, až ta voda vyšplíchla na plátno :D. Pak jsem se ale odvážila a všechno to prohmatala, nic jsem ale nakonec (jako jediná :DD) nenašla. Bylo tam něco jako hovno ve tvaru preclíku, ale bylo to tvrdý :D.... Potom už to bylo v pohodě, museli jsme si lehnout a oni na nás našplíchali rýži s vodou a nakonec jsme měli pusou přenést něco, co měly být jakože housenky, ale byly to obyčejný nudle z jednoho talířku na 2. :D...
Jeden den byl sportovní, museli jsme co nejlíp splnit jednotlivý aktivity - prolézt co nejrychleji takovou dráhou, vyběhnout kopec, trefit míčkem člověka, nejdál doskočit a plavat v bazéně. Docela jsem to zvládla ;). Jednou jsme zase běhali orientační běh, celkem fuška :/, nebo jsme hráli hru, kdo vyhraje nejvíc peněz. Museli jsme plnit různý úkoly a vsázet peníze, když jsme to splnili, sázku jsme vyhráli, když ne, sázka se odečetla. Někdo vyhrál třeba i 30 000, já skončila na nule :D. Ale co, byla sranda ;). Taky jsme měli turnaj ve stolním tenise, ten jsem vyhrála, ale soutěžila jsem jen se 4 holkama, takže :D... Nebo jsme hráli scénky. Každý oddíl si musel vymyslet nějakou scénku a pak ji předvést. Hráli jsme moderní Sněhurku. Byla jsem trpaslík (alias bodygárd :D). Sněhurka byl Dominik, princ myslím že René :D. Byla to sranda :)...
Poslední den byl takovej, pohodovej, ráno jsme byli na pokojích, poslouchali písničky, taky jsme byli u kluků a chystali písničky na poslední diskotéku, předávali si facebooky, všem se podepisovali atd... 
Odpoledne jsme hru Jumanji zakončili cestou do lesa. Pršelo a bylo hnusně. Navíc naším úkolem bylo vyškrábat se po těch šutrech kamsi nahoru do lesa a při tom uhýbat vedoucím, co po nás budou stříkat pistolí s vodou! Fakt "úžasný" :). Já jsem se ani moc nenamáhala :D. Ale děcka to vzládli a dostali jsme se šťastně do cíle :D. Super..
Večer jsme si u táboráku rozdali ceny, diplomy, odměny, poděkovali si atd., a potom už nastala poslední, zakončovací diskotéééka!! Byla super, skákali jsme, řvali jsme :). Na ploužáky jsme si zatančili my 3 holky z 15 - já, Mickey, Verča <3, a já pak ještě s Verčou zvlášť, protože s Mickey už jsem tančila na minulé díze, no a potom s klukama. Zájem opět byl ;). Pak už mě ale bolely nohy, tak jsme s Verčou nenáápadně zdrhly na pokoj :D. Moc dlouho jsme tam ale nebyly, protože pro nás přišli René a Honza, že si chcou s náma zatancovat. Nakonec nás teda přemluvili :D. Nejdřív jsem tancovala s Honzem, s tím jsem se mooc nasmála :D, potom s Reném a honem honem pryč...Sakra, nepovedlo se! Zastavil mě Domča, tak jsem si ještě zatančila s ním, to mi zas tak nevadilo, protože s ním se dobře tancuje, je vysokej, takže se o něj dá hezky opřít a spát :D. Dokonce mě pak i doprovodil na pokoj :P :D. Tam jsme s Verčou hráli Mikádo, Mickey byla dole na disce, tančila s Honzou ;)..
Po chvíli se k nám na pokoj přiřítila i ona a kluci - René, Honza a Dominik. Že prý u nás poslední noc přespí. Musím říct, že to byla asi nejlepší noc :D. Honza si lehl k Miky a René ke mně, Domča odešel, na něj nezbyla holka, Veruš o návštěvu nestála, ta už chtěla spát :D. To byla srandáá :D. Pořád jsme tam měli z něčeho výbuchy :DD. Prý já se otočím na 2. stranu a René:"otoč se" já:"nechce se mi" René:"otoč se" já:"mačkáš mi ledviny"...Honza s Mickey z toho měli záchvat :D... Asi po 2. ráno k nám ale přišli vedoucí a kluky vyhnali :/ :D... Ikdyž tam nebyli až do rána, stejně to byla super noc :)..
Další den ráno nastalo balení a loučení :((. Když už jsme byli všichni venku před hotelem, ještě jsme se společně pofotili, za co jsem ráda :). No a pak už pomalu začali přijíždět rodičové... Když přišla řada na mě, chtělo se mi brečet... Skoro se všem jsem se tam poobímala a jelo se :(((.
Tohle byl můj 1. a přitom nejlepší tábor! Příští rok jedu rozhodně znova!! :)


The best <3...
Diskotéky
Kluci
Mickey&Veruš
Jízda autem-15 osob
Táborák

The worst...
Soňa - největší pí*a tábora. Pěkně namyšlená, nemá ráda Mickey a snažila se nás rozdělit, všechny pomlouvala a vymýšlela na ně špínu...

Na závěr fotky :).


























Fotky - by me, by René, by Verča

1 komentář: