24. 7. 2011

Random photos

Včera jsme jeli na chatu a byli jsme tam až do dneška, proto ta neaktivita ;). Na to, že je červenec tak je docela zima :/... Byla jsem většinu času zalezlá v pokojíku, vyráběla grafiku, upravovala fotky... Docela nuda byla...
-----------------------------------------------------------------------------------------
Nahromadilo se mi dost fotek, některé starší, některé mladší. Tak je sem házím na oživení ;).
Nechť sa páči...


Plyšáček, mám ho děsně ráda :). Vyhrála jsem ho na táboře, myslím že to bylo za tu výhru v pinecu :D. Je pěkně huňatej a příjemnej na dotek :). *love*
we♥it mě inspirovalo k popisování fotek. Nějakaká "moudrá slova" obrázek hezky oživí a navíc člověku i něco dají :)...(většinou :D)
Ups.. Tohle se sem asi moc nehodí no :D. Sluneční brýle, co jsem si koupila (-mamča mi koupila ;D) v Egyptě, chtěla jsem je zveřejnit v jiném článku, ale co, vždyť je to jedno né? :D....

Tak tyhle fotky jsou dost staré. Proto je na nch taky ještě adresa mého minulého blogu :D. Nikdy jsem ten článek s fotkama Heidi bonbónů nezveřejnila. tak to teď napravuju :D...

Tenhle řetízek jsem našla v mamčiné šperkovnici, a moc se mi líbil...Tak jsem si ho přivlastnila :D. Mamka ho stejně nenosí... ;D... Je to rybička, co má trochu pohyblivé "šupiny"...
 Jen škoda, že ten řetízek není delší.
Denouš se prohlíží v zrdcadle, šampónek jeden ♥ :D..
Vzpomínka na tábor a na D. Všichni z 3. oddílu dostávali takovou kostku. Poslední den jsme si s D. naše kostky vyměnili. Abysme na sebe nezapomněli ;). A příští rok si je vymněníme zase zpátky...


1 komentář:

  1. Víš co? Ani mě nenapadlo jít v saku do školy. :D Bundy, vesty a tak si sundávám v šatně a dávám do své skříňky společně s botama. Hmm.. asi bych si tam dala i sako, protože to bych měla na sobě právě místo té bundy, kabátu nebo vesty. :) Nikoho jsem ještě u nás ve škole v saku neviděla, kromě učitelek. :D

    OdpovědětVymazat