8. 7. 2011

Tak se tu mějte

Ano, už zase odjíždím. Tentokrát ale budu stále v Česku :D. Jedu na letní tábor někam do Beskyd. Jestli mám být upřímná, dost se bojím, protože tam jedu poprvé a vůbec nikoho tam neznám. Vlastně jedu celkově poprvé na nějaký tábor.... Jen doufám, že nebudu na pokoji s nějakýma namyšlenýma pipinkama... Bože, jak tohle dopadne! :D...

Něco málo k blogu. Už včera jsem chtěla napsat článek, ale jako naschvál mi nejel net. Dneska taky nejede, takže musím být na taťkovým noťasu... A tady bohužel nemám uložený žádný obrázky, fotky nebo tak, což znamená, že to tady bude i celý týden bez článků (-na tábor jedu na týden, kdyby někdo nepochopil ;D)...

...No, je mi 13, ale bojim se, jako by mi bylo 7 :D.... Potřebuju povzbudit :D. (takže prosím pište komenty jako třeba že jste byli na táboře, kde jste nikoho neznali a bylo to tam super a všichni byli v pohodě nebo tak něco jo? :DDD)

Tak se tu mějte, a za týden páá
vaše haníí*

5 komentářů:

  1. tak dobře, taky jsem jela na tábor, na 14 dní, nikoho jsem tam neznala, ale hned po prvním dnu, co mě dali k bezva holkám na chatu jsem si to tam začala užívat, uvidíš, že po tom týdnu se ti ani nebude chtít domu, vlastní zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  2. no ja som zatiaľ bola na tábore ia s nejakou kamoškou a naposledy to bola Jessa, jej sestra, moja sestra a ja. Ale k nám na chatku prišla jedna suprová baba a všetko bolo super a potom k nám priradili dáku čudáčku... sme si z nej robili srandu...aj chalani boli super, dalo sa s nimi baviť a bola aj sranda :D takže neboj, všetko bude super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky byla jako málá na táboře v Beskydách,někde v Mraveništi či co :DD Byla jsem tam poprvé v 8 a jako docela dobrý :) Teď už jezdím na ozdravné pobyty k moři.Něco jako tábor,ale pohodovější a v hotelu na pláži :DA letí se letadlem ;D

    OdpovědětVymazat
  4. To zvládneš, neboj :-) A určitě se Ti tam ještě bude líbit..Pak dej vědět, jak ses měla. :)

    OdpovědětVymazat
  5. neboj se. já na tábory jezdila od 7mi let. pravidelně tak na 2-3 za rok a do ted na to vzpomínám. skončila jsem v 15ti, takže nějakejch 8 let pravidelně... a mám jen tynejkrásnější vzpomínky =)

    OdpovědětVymazat