6. 8. 2011

Akademie stolního tenisu

Ahooj!
Tak jsem se vám šťastně vrátila :D. Kdo by nevěděl, byla jsem ve Stráři pod Ralskem na Akademii stolního tenisu ;).Bylo to super!
Stručný popis...v bodech...

- 1. den byl krizový, byla zima, zamračeno, škaredě, poprchávalo, já s mamkou jsme se chtěli obrátit a jet domů
- když jsme se dozvěděli, že na jídlo a na trénink budeme muset jít přes půlku města, nálada se ještě zhoršila
- další dny už byly lepší, celkem se oteplilo..
- tréninky jsem měla 2x denně, 2 hodiny ráno a 2 odpoledne
- bylo to dost náročný, asi po 3 dnech mě bolely záda a nohy, ale zároveň mě to moc bavilo
- byli jsme rozděleni do 3. oddílů, já s Áďou jsme byli v "Áčku", neboli v tom "nejméně zkušeném" ;D
- náš oddíl byl nejlepší! Měli jsme skvělou trenérku a fajn simpatický spoluhráče
- ve volném čase jsme chodili s našima na výlety, třeba na Ještěd, do lesa, na takovou "trhlinu" (nevím jak se to jmenuje) a na hrad
- s Ádou jsme chodili na trampolínu před hotelem, tam to bylo super
- často jsme chodili do místní "zmrzlinárny", kde měli přes 100 druhů zmrzlin! byly výborný!
- jeden ze 3 důvodů, proč jsem ráda chodila do jídelny byl číšník :DD (další 2 byly samozdřejmě jídlo a odpočinek), byl úplně úžasnej, sladkej a roztomilej, furt jsem se na něj musela dívat, a je mi úúplně jedno, že mu bylo asi tak 20 :DD..
- v obchodě pro pingopongové potřeby mi naši koupili bundu a kalhoty na pinec, obal na pálku a pálku pro obránce, takže radost <3
- poslední noc jsme s mamčou vůbec nespali, zabíjeli jsme komáry, bylo jich asi tak sedm, a přilítali po několika minutových intervalech :D
- předposlední den jsme hráli čtyřhry, já byla s Ádou a hráli jsme proti Alči a Vaškovi, ti nás těsně porazili 2:3, ale zato jsme vyhráli proti Igorovi a Ivošovi, což bylo docela nečekaný, protože ti jsou asi tak nejlepší z našeho oddílu :D (měli jsme náskok 5, ale pššt ;D..)
- poslední den byl závěrečný turnaj, byla jsem 1. v útěše, ale i to je fajn :D :)
- podle mě jsem se na tom soustředění moc naučila, zlepšila a...no prostě příští rok určitě opáčko! :)














.



































1 komentář:

  1. závidím:) komáry moc ne, ale tu zmrzlinádu jo:D hezké fotky:)

    OdpovědětVymazat