9. 8. 2011

Sweet Teddy

Tak jsem se rozhodla dát na blog první článek se svým outfitem. No a začneme docela crazy "modelem" :D. Mám na sobě totiž svou původně noční košili :D. Jen jsem z ní už trošku vyrostla, a protože se mi moc líbí, nosím ji jako tričko ;). Je roztomilá, s medvídkem a navíc se mi líbí i její barva, taková, mentolově modrá.
Jinak fotky byly jen tak v rychlosti, u mě v pokojíku. Nefotila jsem ani na samospoušť, protože ji na foťáku neumím nastavit, prostě jsem ji nikde neobjevila :D. Proto jsem ty fotky splácala do hromady a dost upravila, aby to nevypadalo tak strašně no :D...

Tričko (původně noční košile), bylo moc dlouhé a kraťasy nešly skoro vidět, tak jsem si dala pásek a trošku to tričko "vykasala", myslím, že to vypadá docela dobře, co myslíte? ;)

2 komentáře:

  1. Nemáme stejné kraťasy? A když ne stejné, tak hodně hodně podobné :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, nádherný^^

    OdpovědětVymazat