15. 8. 2011

Vše nejlepší Haničkám :D

Ano, dnes slavím svátek. Teda, "slavím". U nás se svátky nějak obcházejí. Rozhodně nepořádáme žádné oslavy nebo tak. Ale přece jsme s mamčou (obě jsme Haničky ;)) dostaly obě menší dáreček od taťuldy a pár gratulací ze strany přátel. Mě taťka obdaroval takovou oranžovou vazbou s gerberou, ta se mi úžasně hodí do pokojíku a ani nepotřebuje vodu :).
Odpoledne jsme byli venku s Dendou. Byl hroznej pařák, trošku jsme litovali, že jsme nešli na koupák. Místo toho jsme zašli do drogérie a Denča mi tam pořídila krásně růžový lak na nehty! Je zlatá <3.
Pak jsme byli u rybníku. Původně jsme chtěli vlézt aspoň po kolena do vody, ale když jsme viděli tu špínu a tu spoustu mrtvých ryb kolem i v rybníku, nějak nás to přešlo :D... No a nakonec jsme šli ještě k šestisplavu, to byla štreka, pletli se nám nohy a museli jsme vypadat jak ožralý :D.. Po cestě zpět mi Denda ještě utrhla na něčí zahradě růžičku :D♥..
Teď chčije. Jako z konve. Doufám, že bude zítra pěkně, páč mám naplánovaný venek s Veuš..
bye*
vaše haníí




















5 komentářů:

  1. všetko najlepšie :))
    ..aj u nás prší :((

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně přeji všechno nejlepší =).
    U nás byl taky pařák jako prase, ale mám trochu šílenější kamarádku a ta i přes takové vedro chtěla na brusle :D.
    Snad ti teda dneska neprší, u nás je zatím krásně =).

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju. a opožděně všechno nejlepší :) a já mám dneska svátek-ted ane jmen,ale prostě jsem si koupila věci-spíš mám takový narozeniny :DD no,to asi nechápeš. a dostala jsi hezkou kytii:)

    OdpovědětVymazat