20. 4. 2011

Maj gát...

Denďa mě včera v šatně vytáhla opět klíče ze skříňky (její oblíbená činnost :D) a když jsem se pak vrátila s klíčema, zjistila jsem, že na skříňce chybí zámek :D. Denča sice říká, že se na ty klíče dívala a zámek na nich nebyl, ale jak jinak by sám vypadl? No... to je jedno. Jenom mě štvalo, jak s toho Natec dělala scény. Tak to snad přežije jeden den s otevřenou skříňkou ne?! A samozdřejmě za to můžu já, ikdyž jsem řekla, že je to vina Denči (což ode mě teda nebylo hezký no, ale prostě jsem to řekla :/...). Tohle mě fakt dostalo...
No jinak dneska byla Velikonoční laťka, takže jsme se 3. hodinu neučili, ale šli jsme se podívat na naše "reprezentanty" do haly :D. Z naší třídy tam soutěžila Anet, Natka a Monča. No a všechny 3 se umístili na stupni vítězů :D. 1. byla An. (144 cm. o_O), 2. eN. a 3. Mon. :)
Odpo jsem nic moc nedělala, povalovala jsem se u noťasu a tak :D.
Zítra už prázdiny, se těším :))
zatím pa
vaše haníí*

Když už nemám foťák, ani pořádnej mobil, tak jsem se o něco pokoušela aspoň webkou :D. Musela jsem ji sem dát, je s Denoušem <3... taková, crazy :D...

Žádné komentáře:

Okomentovat