20. 4. 2011

With her ♥

S Verunkou se známe už od školky, máme toho spolu dost prožitýho. I přes to, že chodíme každá do jiné třídy nám přátelství vydrželo až do teď. I když to občas trochu skřípe, za nic bych ji nevymněnila. Doufám, že budeme kamarádky ještě hodně dlouho. ♥
A tady naše společný fotky:

Tak začneme tou nejstarší :D. To jsem si tak jednou prohlížela starý fotky ;). Nalevo Veruš, já uprostřed a napravo ještě Maruška ;).

Někdy na jaře minulýho roku... Jsme si udělali menší výlet na Urbánek ;).

To mi trošku ujelo :D...

Před rokem někdy na jaře.. Tehdy v parku, to byl taky den :D <3...

Na Jesus Christ Superstar. Ještě s Mončou :). Sice tam všechny vypadáme děsně, ale na ten večer se prostě nezapomíná :)) <3.


Naše boty :D. Nike - Verča, fialový - Mon, zbývající - já :D

 <3

Letošní prázdiny... ♥

U nás na chatě, přespávačka ;D. Naše trojka - já, Verča, Maruš :))

Naše nejnovější :). To bylo taky smíchu ten den :D ♥

Není tu skoro nic vidět, ale já si na ten den moc dobře vzpomínám :D. Naše karaoke ;D...

No a nakonec taková trochu pro zasmátí :D. Jsme si hráli na dementy :D (...jenom hráli ?...)

Žádné komentáře:

Okomentovat