27. 4. 2011

My lovely earrings ♥

Mám úchylku na náušnice. Žádným šperkem mě neuctíte víc, než pěknými náušnicemi :D. No a tady je přehled mých nejoblíbenějších:

Tyto barevné kuličky mám hrozně ráda. Mám je z Tuniska. Krásně se třpití a vyniknou na nich jejich krásné barvy.

Růžová... Jsou docela nenápadné, ale něžné ;))..

Růžičky. Červený Mon k narozeninám a sobě jsem si samozdřejmě musela taky jedny koupit :D. Akorát ve fialové :).

Měsíčky z Prahy z Karlova mostu. Líbí se mi ty barvy, žádný jiný náušnice v těchto barvách nemám.

Tyto žlutý kuličky mám děsně ráda. Jsou to moje sluníčka :D.

No jo..na obrázku moc dobře nevypadají, ale jinak jsou ty náušnice úplně úžasný! :D Takový elegantní... Ale moc často je nenosím, bojím se, aby mi nespadli, dost se totiž posunují :/...

Tu berušku u ž mám jen jednu :/. Spadla mi do umyvadla, když jsem si je sundávala :D :(. Tak ji musím nosit s jinou náušnicí. Třeba s tou červenou, tu mám už taky jen jednu :D.

A další jedináček :D. Tu kuličku mám jednu, hvězdy mám 2 (klep, klep!).

Z Řecka ♥. Mám je hrozně ráda, ale skoro k ničemu se mi bohužel nehodí :/...

Sice jsou myslím z Dívky :D, ale jsou krásný, číče :)

Takový ty univerzální náučnice, co se hodí ke všemu :). Nosím je třeba o takových těch pohodových víkendech a tak.. :D

Náušnic mám sice víc, ale tohle byly ty moje nejoblíbenější. Snad se vám trchu líbili ;)...

P.S. Mám tam ještě adresu svýho starýho blogu, se mi to nechtělo přepisovat :D...

1 komentář: