19. 4. 2011

Na koncertě :D

Dnes jsme měli ve školy jako každej rok sběr papíru. Taťka měl pár kartonů, tak to zavezl ke škole. Doufám, že i vyhrajeme jako loni :P :D.
Před 1. hodinou - zemplem jsme si s Mončou házeli tenisákem, pak se k nám přidal i Vlasťa :D. No a jinak zemák byl celkem v pohodě ;). V matice jsme dostali už opravený písemky z procent, mám jedničku x).
5. hodina - fyzika ://. Z písemky jsem dostala 2, takže spokojenost :D. 2 holky byly zkoušený, takže jsme měli skoro celou hodinu volnou, pohoda :).
Pak byla hodinová přestávka. Stavila jsem se domů napapat a taky jsem se mrkla co je novýho na noťásku ;D.
A potom odpoledko. Hledali jsme na netu recepty na Čínu, budeme příště dělat Čínskou kuřecí směs (nebo tak něco :D) a taky jsme našli recept na přespříště - ananasovou buchtu. Už se na to těším :P.
O půl 5. jsem měla mít pinec, ale...prostě nebyl. Po cestě zpátky jsem potkala Mon, tak jsme se domluvili, že spolu půjdem na koncert na Zušce. Rychle jsem si zaběhla domů se převlíknout a pak hurá na koncík žáků :). Vystupovala tam i Veruš, což jsem vůbec netušila. A zpívala moc pěkně ;).
Monča mě pořád při koncertu zvedala zip a furt "on stojí!" jsme měli záchvaty :D. Nebo jedna malá holčička před náma se na nás pořád otáčela a my jsme  na ni tak zvedali obočí a ona se to pokoušela po nás zopakovat, ale moc ji to nešlo no :D...
Po koncíku jsme tak různě blbli, třeba tančili, nebo Monča mě při "loučení" polechtala nosem na krku (ne nejsme lesby :D) a já jsem se začla tak děsně smát :D. Týjo, jestli tohle někdy udělá nějakej kluk a já dostanu záchvat... to by byl velkej trapas :D :x...
No nic, jdu
páá, vaše haníí

Žádné komentáře:

Okomentovat