18. 4. 2011

Ty pondělky ://...

A už je tu zase pondělí :/... Měli jsme nultou, takže jsem musela vstávat o čtvrt na 7 :/...Někdo tak možná vstává normálně, ale pro mě je to pondělní teror :D. Navíc dneska jsem měla pěkně vyhřátej pelíšek, s kterýho jsem se vykulila ven jen ztěží :D :/... Ale ve školy už to bylo celkem v pohodě ;). Teda až na tělocvik :!. 1. hodinu jsme opět skákali přes laťku a já neskočila ani těch blbých 110! :D No jo, předminule jsem dala 115, ale dneska to prostě nešlo :D. 2. jsme měli atletickou přípravu, takže hlavně sprint a nějaký hopsání... A nakonec jsme hráli vibišu..
Přes víkend jsem se tak pilně šprtala děják a mi jako naschvál nepsali! Grr, to naštve, snad první písemka, na kterou jsem byla opravdu připravená! :D
V přírazu jsme pitvali tulipány. Na konci hodiny jsem si jeden okvětní lístek pěkně pořezala skalpelem, byl to takovej dobrej pocit :D. Ten ale rychle přešel, když jsem se dozvěděla, že to budeme lisovat :D. Ále co, jeden lístek - žádnej lístek ;D...
Ve 3 byla výtvarka. Pokreslovali jsme vyfouklý vajíčka tuší. Docela se mi to povedlo ;)... Ale štve mě, že sem ani nemůžu dát fotky, protože mám foťák pořád na opravě :/... Achjo...
Tak se mějte
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat