25. 4. 2011

Veselé(?) Velikonoce

Tak dneska je Velikonoční pondělí... Všem přeju veselé Velikonoce, ikdyž teda opravdu nevím, jestli byly veselé ;D... Naši jeli ráno na chatu, tak jsem si hověla pěkně v obýváku a dívala na pohádky a potom jsem se přemístila do pokojíku, poslouchala písničky nebo se dívala na Gossipky :D. Ani nevím, jestli u nás někdo zvonil... Ráno mě vymrskal akorát taťka a potom taky brácha :/ :D. Ale dostala jsem velikonoční sáček plný sladkostí od babičky, takže jsem s letošníma Velikonocema nadmíru spokojená :P.
Odpoledne přišel brácha Michal s rodinou a taky babička s dědou. Ze začátku měli malej Míša i Áda blbou náladu a byli protivní, hádali se, kdo bude "hrát" na keyboard, ale pak se zklidnili :D. Dívali jsme se s Míšem na Saxanu, ale jeho to po chvíli přestalo bavit. Potom si s Áďou hráli na schovku, tak jsem jim pomáhala se schovat :D.
Achjoo, zítra už zase do školy... Vůbec se mi nechce ://...
tak zatím pá
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat