26. 4. 2011

Lepší než jsem čekala :)

Abych řekla pravdu, na dnešek jsem se vůbec netěšila, po 5 pohodových dnech zase do té plesnivé školy (myslím, že naše škola není plesnivá, ale tak mě to napadlo :D)... Ale nakonec to nebylo tak hrozný :).
V ájině jsme psali velkou písemku, no, z ájiny mám dobrý známky a nevim nevim, jestli mi to tento test nepokazí (ale odhaduju to nejhůř na dvojku :D...). V inoši jsem vůbec nevnímala, učitelka něco vysvětlovala, ale já si projížděla po netu... Fyzika - Mon a E. byli podruhý zkoušený, protože minule jim vycházela ze zkoušení trojka, ale tentokrát si to spravili na jedničku. Možná jsem měla nechat taky vyzkoušet, mám stejný známky jako Monča, ale nemám na to odvahu :D.
Odpoledne byl pinec, konečně jsem se trochu hejbala... Furt jenom sedím u noťasu a něco žeru :D. Ani bych se nedivila, kdybych měla za pár let p*del jak hroch :D (joo, mamka mě pořád varuje, ale když já prostě nemám silnou vůli a nemůžu se toho sladkýho vzdát...)
Tak se mějte
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat