4. 5. 2011

Foceníí

Omluvám se, že se teď poslední dobou moc neozývám  a když už, tak je tu jen ten deník, ale není čas no.. :/
Včera o odpolední přestávce jsme s Mon museli leťet až do Penny, páč jsme na poslední chvíli zjistili, že budem ve vaření dělat Čínu :D. A ještě k tomu pršelo a všude byly kaluže, takže úplně super :/ :D. Po cestě zpátky jsme v klídku pojídali gumový žáby, když jsem se podívala na mobil a zjistila, že nám za 3 minuty začíná hodina :D. Tak jsme běželi přes celý město, spocený, mokrý a špinavý :D. Ale nakonec jsme to ztihli ;). Jinak ve vaření byla srandáá. Nejdřív jsme vodou rozmrazili maso, nakrájeli, a potom orestovali. Ke konci jsme to zalili kečupem a sójovou omáčkou, ale pořád se nám to zdálo málo, tak jsme pořád dolívali kečup a sójovku :D. Jak Pejsek a kočička, fakt :D. Nakonec se to docela povedlo, akorát tam byl hodně cítit ten kečup a sójovka :D. U stolu jsme se s holkama nejvíc nasmáli :D. Jsem žvejkala 2 kousky a masa, ale protože byly tvrdý a nešly rozkousat, tak jsem to vrátila na talířek. A po chvíli už jsem nemohla, tak jsem to pěkně naaranžovala na talířek, aby to vypadalo nepoužitě a prej na učitela "Nechcete ochutnat, jsme pro vás připravili speciální porci" a všichni jsme se začali řechtat :DD. Tak teda trochu ochutnal, ale moje tolik nabízené maso nechtěl :/ :D....
Dneska jsme se fotili. Vůbec jsem nevěděla, co si mám oblíknout, velký trauma :D. Nakonec jsem si vzala normálně košili a džíny. Na šaty byla dnes moc zima :/... Fotili jsme se po ájině, zase tím příšerným fotografem, kterýho celé škola nesnáší :D ://. Fotili jsme se i po skupinkách - s Mončou, Denčou a Domčou. Jenom doufám, že tam nebudu vypadat tak děsně jako minulej rok :/...
V matice jsme dostali opravený čtvrtletky a představte si, že mám 1 bez chyby! o_O :D To je snad poprvé v životě, co mám čtvrtletku z matiky bez chyby! :D...
A úplně nejlepší byla dneska litoša. Četli jsme v čítance takovej úryvek z knížky pro puberťáky ;D. "Dnes mi Pandora dovolila šáhnout jí na prsa, ale pod tou vrstvou oblečení jsem nepoznal, kde jí vlastně začínají" :DD no bylo tam takových hlášek víc, ale to tady nebudu vypisovat ;D.
Po školy jsme zašli s Dendou do města něco koupit..To byla zase debata po cestě :D....
A nakonec dramaťák. V říjnu budeme hrát představení o Kaunicovi, se těšim :)
pááá, vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat