6. 5. 2011

Prezídium :D

Zase deníček... :/
Včera mě opět pěkně na...štvala učitelka dějáku :/. Se mě ptala kdo to byl Jan Lucemburský, tak jsem řekla, že to byl krutý panovník a než jsem stačila pokračovat, tak vyprskla tím svým křiklavým hlasem "No to je úžasný!" a vyvolala někoho jinýho! Nemá mě ráda a to je vzájemný :D :/... Ke konci dějáku jsme si posílali obrázky s různýma starýma stavbama. U každýho obrázku bylo něco napsaný, ale rusky. Tak jsme se s Natkou učitelky zeptali, co znamená jedno slovo. Dozvěděli jsme se, že je to "prezídium", tak jsme si z toho dělali zbytek hodiny srandu, psali jsme si to do sešitu, jakože umíme psát azbukou :D. Prej "chceš něco napsat do ruštiny hmm? Třeba prezídium hm?" :DD
3. a 4 hodinu jsme šli na stadion, kde se konala přednáška o dravcích. Bylo to fakt zajímavý, dokonce tam pouštěli některý ptáky proletět se, nebo jim tam dali návnadu, kterou měli chytit. Jeden krkavec, kterýho pustili se pěkně uchýlil na stromě a nechtěl přiletět :D. Nakonec se teda šťastně vrátil :D.
Dneska to bylo ve školy pohoda :). Jednotlivý předměty ani nebudu vypisovat. Až na občanku, tam jsem Denči popsala a pokreslila celej obal na žákovskou, ale líbilo se jí to, tak si u mě zamluvila pokreslení i Monča :D.
Po cestě do školy jsme se s Dendou stavili v obchodě s mobilama. Už mě ten můj starej krám nebaví. Jediný použitelným na něm jsou hry. Teda spíš jedna hra :D. A naši mi novej nechcou koupit, protože jsem ten minulej ztratila, tak jsem přemýšlela, že bych si mobil koupila sama. Ale zatím jsem na žádnej mobil mých snů nenarazila no... :D
bye*
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat