10. 5. 2011

Mám fotky!

Dneska jsme konečně dostali fotky z focení třídy. Připadám si tak docela normálně, rozhodně je to lepší než minulej rok, protože tam nevypadám jak žirafa :D. Fotky uvidíte na konci článku ;).
Jinak dnes byl dost únavnej den, pořád jsem jen zívala a zívala.... Taky jsme psali skoro ze všech předmětů - matika (bylo to těžký, na jedničku to nevidím...), fyzika (ikdyž jsem si jednou přečetla sešit, kupodivu to budu mít možná správně :D), infoša (nejsem si jistá, ale snad to bude za jedna ;D) a ze zemplu zkoušela, opravdu velmi jsem si oddychla, když při zkoušení nezmínila moje jméno :D.
Odpo jsem měla pinec. Byla jsem tam jenom já, Áďa a trenér. Nějak moc mě to dnes nešlo, taky si pořád nemůžu moc zvyknout na ten novej potah pálky :/...
No a večer jsem byla nenápadně zkontrolovat, jestli si taťka náhodou nenechal foťák doma a ono kupodivo jo! :D Bylo to opravdu překvapení, protože taťka většinou bere svou milovanou zrdcadlovku úplně všude :D... No a vyfotila jsem tu naší "úžasnou" třídu.

About our class..
Abych naši třídu trochu přiblížila, něco málo o ní povím, ale je to z mého pohledu, někdo jiný od nás by si myslel nejspíš něco úplně jinýho :D.
Ještě asi tak před rokem jsem naši třídu opravdu neměla moc ráda, neměla jsem v ní žádnýho pořádnýho kamaráda a přála jsem si být starší a chodit do třídy s osmákama (tehdy sedmákama), jenže to, že chodím do této třídy je nejspíš osud a asi bych mezi osmáky stejně nezapadla. Teď jsem ráda, že chodím tam, kam chodím. Našla jsem si 2 dobrý kamarádky, Monču a Denču a jsem celkem spokojená :)...
Naše třída se dělí na 3 skupiny - takový ty "třídní hvězdy", je o nich všude slyšet, pomlouvají a jen tak někoho mezi sebe nepustí. Do druhé skupiny patříme já, Denča, Monča a Domča, nevím, jak bych nás pojmenovala. Nejraději bych řekla "normální holky", ale to není tak úplně pravda ;D. Další skupina jsou takový ty "klidný holky", není o nich moc slyšet, jsou docela v pohodě (až na vyjímky). No a čtvrtá skupina jsou kluci, ve třídě máme 7 kluků a ti drží spolu, takže je nijak dál nerozděluju.
Tohle byl opravdu stručný popis, nechci někoho jmenovat (eM, D a D jsou vyjímky, těm to snad nevadí :D)...
No a konec kecání, zde naše třída ;)..

BTW, já jsem ta osoba v hnědé kostkované košili sedící úplně nalevo ;D

Já, Monča, Denča, Domča :)*

Žádné komentáře:

Okomentovat