27. 5. 2011

ON se našel!

Tak je tu konečně pátek. Tento týden utekl nějak rychle...
Ve školy to bylo fajn :). V hudebce jsme se začali dívat na muzikál Rebelové. Mám ho děsně ráda, a nějak mě to naladilo, abych se na něj podívala znova. Asi ho pustím večer :).
Ve fyzice jsme si s Mončou přesedli k Dendi. Kreslila jsem jim různý obrázky krokodýla, srnku, žábu atd. :D...
5. hodinu byl sloh, doděla jsem koncept slohovky a příští hodinu už se už pustím do psaní na velkej papír. Sloh byl vlastně poslední hodina, 6. nám odpadla. S Dendou jsme čekali na Monču a pak šli do města, trošku poprchávalo. Holky se opět nezapomněli pohádat, takže se pak Denča od nás odpojila ://...Ani nevím proč..achjo... Šli jsme náměstím, prolezli jsme trafiku, papírák, potraviny atd... Pak jsme zakotvili v cukrárně, Mon mě pozvala :P. Dala jsem si věneček a Monča taky. No a potom jsme se rozešli, páč měla Monča balet.
Po cestě domů jsem potkala mamku, jak byla venčit Deniska. Říkala, že se taťka rozhodl, že si mobil kupovat nebudu a že k tomu má vážné důvody. Tak jsem si v duchu řekla ajéé, určitě viděl můj bordel v pokojíku :D. Ale když jsem přišla domů, nevěřila jsem svým očím, na nabíječce byl můj starej mobil! Ten, co jsem cca. před 3 měsícema ztratila! o_O Taťka ho našel v sedačce, ale je to divný, protože jsme tu sedačku prohledávali nejmíň 10x ! :D...Ále co, hlavně, že se našel :)). Teď můžu všechny ty našetřený penízky použít na něco jinýho ;)...
zatím páá
vaše haníí*

Můj nalezený mobil :D. A knížka půjčená od Monči - Milunky a kreténi. Čte se to docela dobře, je to takový, ze života. Holka, už dospěla, zažívá trable s láskou, hledá toho pravého...

Žádné komentáře:

Okomentovat