26. 5. 2011

Beautiful day

Včera sice už nebylo tak horko jako v pondělí a úterý, ale i tak bylo krásně :). Ve výtvarce jsme měli supl, kreslili jsme město ze zhora. Mohli jsme to dělat i ve skupinkách, takže jsem byla s Mon a Den. Byla sranda <3 :), ale ke konci se holky jako vždycky pohádali, takže jsme to nakonec dokreslovali s Mončou sami. Ještě ten den se ale udobřili, takže ok ;)... Ve školy už nic zajímavýho nebylo, takže to přeskočím...
Odpoledne se stavila Denda a šli jsme ven. Vyfotili jsme opravdu hodně fotek, chtěla jsem je vyfotit kvůli blogu, ale Dén je musela dát samozdřejmě na fejsbuk :D. Aspoň jsem si je mohla uložit ;). Byli jsme u rybníka, "lovili" jsme různý vodní brouky a ječeli, když jsme nějakýho chytli :D. Taky jsem Denču naučila, jak se něco ukáže ve znakové řeči (obezita, průjem, mléko...:D), to jsem vypozorovala ze Sama doma :D. Pak jsme si sedli a fotili. Fotek bylo opravdu mooc, ale když se to promázlo, tak jich asi půlka ubyla :D.
Na konci článku je uvidíte ;)...
Dnes jsme měli na zempl supl. Pana učitele .... Je to takovej šampónek, co má vždycky zápisy na x stránek :D. Takže jsme celou hodinu opisovali, opisovali, opisovali...
Po školy byl keyboard. Nic moc jsem to neuměla (ostatně jako vždycky :D), ale zato jsem měla velkej výbuch smíchu, kterej nešel ovládnout, byla jsem úplně rudá, trapas! :D Prostě jsem se učitela zeptala, jestli mám jeden akord hrát stejně jak ten druhej a on, že prej je to samozdřejmost, jestli se ho taky budu ptát nato, kterou botu si mám vyzout jako první :DD..
No a nakonec mám novinku! Konečně mám doma svůj foťáček ♥! Je to sice novější verze, protože ten předtím nešel zpravit, ale to vůbec nevadí. Takže se můžete určitě těšit na fotky ;).
Bye*
vaše haníí*

S Deniskou ♥








































































































































Tričko, košile - Reserved
Legíny - ?

1 komentář:

  1. ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    OdpovědětVymazat