20. 5. 2011

Venku s D ♥

Dnes byl po dlouhé době zase jeden dobrej den :). Ve školy nic moc extra, nebo spíš se mi nechce vzpomínat, co bylo dnes ve školy a ještě k tomu je tma, takže se ani nemůžu podívat na rozvrh... Akorát si pamatuju sloh. Začali jsme psát slohovku. Vybrala jsem si téma "příhoda se zvířetem". Psala jsem o tom, jak našeho Deniska kousl do nohy nějakej rotvajler (vlastně už nevím, co to bylo za rasu, je to už dávno..). A taky si vzpomínám na náš výbuch smíchu až k slzám, když jeden kluk měl v konceptu napsaný "hrátky se sestřenkami" :´D. A Natka k tomu měla ještě poznámky, takže jsme z toho fakt nemohli :DD.
Odpoledne se stavila Denda a šli jsme ven. Nejdřív jsme byli ve městě u ťamanů, podívat se po nějakých slunečních brýlích, ale žádný se nám nelíbili. Potom jsme uviděli jednho nejmeovanýho člověka a tak jsme rychle zalezli do obchodu, aby nás neviděl :D. Velká nenápadka :D. Prošli jsme se po městě, pak jsme přišli k nám, vzali Deniska na vodítko a šli zase ven. Vrátili jsme se v 6, najedli jsme se, dívali jsme se na počasí a na zprávy a šli opět ven :D. Do oka mi spadla muška, tak mi to tam Denča asi hodinu vytahovala :D. Nebo prej jsem chtěla říct něco o řasence a řekla jsem místo řasenka-mařenka :D. Teď mi to tak vtipný nepříjde, ale tehdy to byli naše 2. Vánoce :D... Šli jsme do parku, bylo krásně teplo, svítilo sluníčko... Prostě nádhernej den :). Po cestě jsem si občas vzpomněla, jak jsem na tom samým místě byla ještě v zimě s Veruš, už to není jako dřív a asi ani nebude.. Mám v srdci díru, ale s Denčou je to lepší, jsem ráda, že ji mám...
A na závěr pár fotek :))...

Denča skáče :D...





























































my ♥...

1 komentář: