22. 5. 2011

Opalovačka :P

Tak jsme odcestovali na víkend na chatu, ale tentokrát i s mou malou neteřinkou Nelčou. Bylo opravdu krásně, sluníčko svítilo, bylo teplo... Dokonce jsme napustili venkovní vanu. Ale já jsem si samozdřejmě zapomněla vzít plavky, takže nic :D. Noo, nohy jsem si tam máčela často, v takovým horku bylo osvěžení potřeba. Vetšinu času jsem strávila opalováním, ležením a čtením knížky. No a taky jsem si samozdřejmě hrála s Nelčou. V sobotu večer přijela teta a strejda, tak jsme opíkali. A před spaním jsme se dívali s Neluš na film na noťasu. Musela jsem najít nějakej mluvící česky bez titulků, lehce pochopitelnej a zároveň ne sprostej, což byl trošku problém :D. Ale nakonec jsem vybrala Past na rodiče, ta se líbila jak mě, tak i Nelči :).
Dneska ráno jsme šli na výlet na zříceninu hradu Cimburk. Takovej výšlap jsem potřebovala, po tom všem válením :D. Taky tam byl krásnej výhled na krajinu..
Odpoledne si taťka a Nelča vlezli do té venkovní vany (taky mě to lákalo, byla jako kafíčko...), samozdřejmě když si tam oba vlezli, tak půlka vany vytekla :D...
No a jelo se domů <3...
užívejte sluníčka ;)
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat