24. 6. 2011

It´s ok!

Yupíí! Vrátila se mi dobrá nálada, protože už se všechno začíná uklidňovat. Dneska jsme byli na rentgenu, abysme jsme se ujistili, že jsem už opravdu zdravá, pak jsme ještě jeli do Bučovic, tam se na ten snímek doktor podíval a řekl, že je to v pořádku, že už mi nic není! :)) Takže super! Potom jsme to museli ještě zanést mé dětské doktorce, ta mi změřila tlak a zjistilo se, čím je ta dlouhodobá bolest hlavy asi způsobená - mám nízký tlak. Takže teď musím popíjet zelený čaj, a odpočívat. Každopádně hlavní je, že už jsem (téměř?) zdravá, takže naše dovolená není ohrožená!! Mamča pořád hledá nějaký Last minute, ale kvůli mé nemoci jsme většinu těch výhodných zájezdů propásli. No co, na internetu je toho ještě fůra, takže už možná zítra odletíme ;)...Ale taky možná až třeba v úterý.. Rozhodně dám vědět ;))
Mějte se :*
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat