23. 6. 2011

Still ill...

Doprčic! Tak celej rok jsem zdravá a zrovna, když máme jet na dovolenou musím onemocnět! :// Ani vlastně nevím co mi je. Byli jsme 2x u dětské doktorky, ta mi nic nenašla, tak jsme šli ještě k jednomu doktorovi, taky nic. Teď všichni zmatkujeme, všechno se to hrne. Naši neví, jestli nakonec vůbec někam pojedem, neví, jestli půjdu zítra do školy, protože musím odevzdat starý učebnice a dostat nový, ale když mě ta hlava pořád bolí, tak jestli mě to nemá vyzvednout Denda... No prostě hrůza.. Mysleli jsme, že je to jen nějaká 2denní vyróza, ale už to trvá od pondělí. Navíc na dovolenou můžeme jet od soboty, nebo nejpozději od úterý, protože jindy rodiče nepustí z práce... Achjo, já mám takovou smůlu!

Jinak na blogu návštěvka rapidně poklesla... Ale co, teď mám důležitější starosti, a tam blog rozhodně nepatří ;)...

bye*
vaše nešťastná haníí*

1 komentář:

  1. no ja som tiež pochytila virózu-asi
    Sestra 2 dni vracala a teraz som začala aj ja. Najprv sme si mysleli, že to je upal- lebo včera som bola na kupalisku s triedou. ale asi to bude viroza od mojej sestry, lebo hlava ma nebolí. A tiež mám problémi s plucami, takze asi pojdeme k doktorovi... takže vážne sa to všetko hrnie práve ku koncu prázdnin! Asi viem ako sa cítiš... :)

    OdpovědětVymazat