2. 6. 2011

Přišli jsme o Karla! :( :D


Co se včera událo?...
Ve výtvarce jsme dělali různý obrazce z čajových pytlíčků. Ze začátku jsem si myslela, jaká je to kravina, ale nakonec mě to i bavilo a navíc z toho vznikly moc pěkný útvary! :D Možná to dám někdy do DIY, napadá mě způsob, jak to využít ;). V ájině jsme měli nazpamět říct něco o UK, učila jsem se to těsně před hodinou, ale naučila jsem se to dost na to, abych dostala jedničku! :D
Před přírazem mě jedna osoba dost naštvala, to jsem si nemyslela, že je taková...
Jinak další hodiny už nic zajímavýho nebylo, takže to přeskočím.
Odpoledne jsem chtěla jít s Dendou na kolotoče, ale buráceli hromy blesky, takže jsme to odložili na pátek.
Místo toho jsme šli s mamčou do města kouknout po nějakých sandálech. Prošli jsme všechny obuvi ve městě, ale nikde nic, co by se mi líbilo, nebo mi pasovalo. Tak jsme nakonec zamířili k větnamcům... No a kupodivu jsme objevili objevili docela pěkný sandály :)). Jsou béžový se cvoky a hlavně mi pasují! :D Takže spokojená :D :)...
O dnešku psát už moc nebudu, škola zajímavá nebyla. Ale v každým případě musím zmínit, že mi dneska vzali Karla! :// Dali ho Míšovi, mýmu synovcovi :/... Snad ti bude dávat Míša dost okurků a nebude se ti moc stýskat po Květce. Budeš mi chybět, šnečku! :( :D...
mějte se
vaše haníí*


Sandály, co jsem si včera koupila..
U větnamců jsem si koupila i tento lak...Nevěřím, že by byl nějak extra kvalitní :D, ale já laky používám jen o prázdninách, takže nic super nepotřebuju...


Žádné komentáře:

Okomentovat