3. 6. 2011

Kolotočé :D

Dnes odpoledne jsme byli s Dendou a Mončou na kolotočích. Teda vlastně na jednom :D. Na "ufu". Byla to taková dráha ve tvaru oblouku a v něm kruh se sedačkama. Já jsem odmítala tam jít!! :D Ale holky mě nakonec přemluvili. Bylo mě blbě, jen sem si na tu sedačku sedla :D. Pak se to začalo zvedat na jednu stranu, v tom se to ještě otáčelo a nabírala rychlost, děs! To byla ta nejhorší atrakce, na které jsem v životě byla :D. Pořád jsem řvala, zvedal se mi žaludek a...no prostě hrůza. Největší radost jsem měla z toho, až to zastavilo :D. Monča byla celou dobu úplně v phododě, smála se a natahovala nohy, já jsem byla připitá na sedačku a opěrátka a nehodlala jsem se jich pustit :D. Holky se ti dali ještě jednou, ale mě už to opravdu stačilo. Denči pak bylo blbě... Koupili jsme si 2 cukrový vaty. Pak jsme šli do zámku na záchody se umýt. Taky jsme blbli, že jsme pomocí paží "prděli" :DD. Zní to divně, ale byla to ohromná zábava :DD. Pak jsme byli u kašny nakrmit ryby zmrzlinou :D. A nakonec na hřišťátko, kde jsme se různě houpali, sklouzávali a váleli se :D. Celkem fajn den :))...
nasChlé ;)
vaše haníí*


Holky, 2. jízda... Ehm, M a D jsou ty nalevo ;D...
Jak vidíte, s Mončou to nic nedělalo, a Denča tady vypadá taky docela v poho, ale to bylo ze začátku :D...






















Růžová vata...Po dlouhé době, před tím jsem měla vatu asi, když mi bylo 7 :D...






















Mon a vata :D. Zajímavá fotka :D...






















...no coment... :D

1 komentář: