5. 6. 2011

Setkání po dlouhé době..

Důvod, proč jsem se dnes, i včera neozvala byl, že jsme strávili víkend na chatě. Bylo krásně :).
V sobotu ráno jsme tam jeli i s Luckou, její mamkou a mladší sestřičkou. Lucka je moje bývala nejlepší kamarádka. Teda přesněji, kamarádili jsme se spolu od školky do 2. třídy, kdy se odstěhovali do jinýho města. No a zhruba tak jednou za rok se navštěvujeme. Ukázala jsem jí potok, vrbu, bunkr a popovídali jsme si, co je novýho. Na oběd jsme opekli špekáčky, pak jsme se opalovali a odpočívali na lehátkách a odpoledne odjeli.
My jsme tam byli ale i přes noc. Ráno jsme vyrazili do lesa. Mamča si myslela, že už by mohli růst houby :D. Joo, choroše na stromě, to bylo asi tak jediný :D. To přeháním, našli jsme pár holubinek...A navíc byli všude vidět bílý vlákna podhoubí, takže už třeba za týden...;)
Odpoledne bylo horko, ale já jsem nějak neměla opalovací náladu, takže jsem si raději zalezla nahoru do pokoje a po dlouhé době vyráběla nějakou grafiku. Navíc jsem se naučila líp pracovat s písmem ve photoshopu, takže mám ze sebe radost :D.
Mějte se ;))
vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat