1. 6. 2011

Včerejší vařeníí

Nálada je lepší, je mi líp. Minulý 2 články byli dost...náladový? Nemůžu najít správný výraz :D. Každopádně anonymní komentář k tomu článku, který se nejspíš pokoušel mi tu náladu zkazit ještě víc neuspěl ;)...
Konečně se mi chce napsat něco do deníčku.
Takže, včera jsme měli na zeměpis opět suplujícího pana učitele, kterýho nemám ráda, páč má vždycky zápisy na 3 stránky :D. Včera tomu nebylo jinak, ale nějak jsem to přežila :D.
Po 5. hodině jsme měli volnou hodinu, tak jsme šli s Dendou a Mončou k Monči, kde jsem si napsala ingredience na naše "Rozbouřené moře" - moučník, co jsme pak dělali o odpoledku. Potom jsme šli ještě k nám, tam jsem si vzala nějaký ty ingredience, do obchodu a zpět do školy. Denda sice chodí do skupiny s učitelkou, ale protože v jejich skupině nevaří, tak se "nenápadně" dostala do té naší a pomáhala nám s umýváním nádobí a úklidem :D. Jinak příprava našeho Rozbouřenéhé moře probíhala v pohodě :). Teda až na to, když jsme rozšlehávali všechnu tu hmotu dohromady, to jsme byli od mouky a od krému všichni a všechno :DD. Když jsme to dopekli, přirítila se k nám 2. skupiny - "užírači". Vždycky nám to celý sežerou :D. Ale dneska, jak jsme je slyšeli přicházet jsme pro jistotu všechno buď schovali, nebo snědli :D...
Dnešek už popisovat nebudu, nechce se mi a stejně by to bylo dlouhý na čtení, třeba zítra ;)...
bye*
vaše haníí*

A na závěr opět pár fotek. Tentokrát z vařeníí ;)..

Monča dává hmotu na plech..






















Vypadalo to opravdu divně :D, ale až se to upeklo, vypadalo to moc pěkně a ještě líp to chutnalo :P






















Denďa umývá nádobí :D






















T. a E. dělali muffiny <3 ...























Bohužel to nejlepší - rozbouřené moře jsem nestihla vyfotit, protože se mi na mobilu vybila baterka :D :/...

1 komentář:

  1. Ty jo, já se chystám taky péct muffiny, dneska jsem si byla koupit košíčky! Moc se ti povedly! :) Zdraví Kami (kami-nek.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat