25. 7. 2011

My Wishlist no.2

Tak a je tu můj 2. List přání :). Ikdyž jsme byli nakupovat asi předvčerem, je pořád ještě dost věcí, co si přeji... Tady máte ty, na které jsem si vzpomněla ;)...
My wishlist
1. Sako. Poslední dobou se mi saka začly hrozně líbit. Moc se mi líbí ty, co má na sobě Aria a Hanna z PLL na obrázku tady. Ale i ty oranžové a meruňkové na obrázku jsou úžasný :). Oranžové je z Asosu a meruňkové z Manga, po něm se musím podívat :)...

2. Řetízek. Tohle přání zůstalo pořád stejné z minulého wishlistu :D. Vždycky se mi zalíbí nějaký řetízek, ale nakonec si místo toho koupím třeba náušnice, kterých mám kupu :D...

3. Kabelka. Nemám žádné určité požadavky :D. Prostě jaká se mi bude líbit, tu si koupím! (jestli budou money... :D)


4. Peněženka. Ano, peněženku opravdu potřebuji! Ta se sovičkama je naproso úžasná!! <3 A leopardí je taky pěkná :).
 
 
5. Kalhoty. Modrých džínů mám dost... Chci nějaké hnědé, nebo krémové kalhoty! Hrozně se mi takové líbí...
 
 
6. Lak na nehty. Buď fialová, nebo modrá barva. Ten modrý, Neon vypadá dobře...Celkově všechny laky od značky Neon vypadají moc pěkně, aspoň na obrázcích no :D.
 
 
7. Cropped T-shirt. Aneb ustřihnuté tričko. To jsem bohužel do koláže zapomněla dát, ale tak, co už :D... Tento trend se mi moc líbí, ale já bych k tomu musela mít ještě nějaké kraťasy s vysokým pasem, protože na to nemám zrovna ideální břicho... Každopádně, chci! :D




Žádné komentáře:

Okomentovat