26. 7. 2011

OMG, I´m in love

Už dlouho jsem tenhle pocit necítila...Dřív mi chyběl a přála jsem si ho zažít znovu. Přišlo to teď. Asi jsem zamilovaná. Pouštím si smutný písničky a mám takový chvění na břiše... Ale určitě z toho nejsem šťastná, za prvé, je mu 16, za druhé, bydlí na 2. konci republiky, za třetí to NENÍ ten, o kterém jsem psala minulý článek do In my mind a za 4....je to prostě nemožný... It´s impossible!!
Já mám v lásce prostě vždycky smůlu... Achjo...
 Myslím na něj pořád, když jsem sama, když uklízím, když jsem na noťasu, na fejsbuku hypnotizuju chat, jestli není online a když je, čekám, jestli napíše... Říká se, že "sejde z očí, sejde z mysli", ale tábor skončil víc než před týdnem a ono je to pořád horší a horší, pořád se do toho nořím víc a víc... A navíc jsem si uvědomila, že k němu něco cítím až pozdě. Vlastně, když jsem ho viděla poprvé, říkala jsem si "co je to za namyšlenýho idiota?"... Potom jsem ho poznala, že je fajn, je s ním sranda, dobře se s ním povídá...
Teď se tím budu jen trápit...

1 komentář:

  1. Ach jaj Haníí.. :// S týmto by som ti tak rada pomohla ale nemôžem.
    1.už strááášne dlho som ten pocit necítila..proste som už dávno nebola zaľúbená!!
    2.vždy keď som bola(2x) som to tomu dotyčnému nikdy nepovedala
    3.nikdy neviem ako sa mám správať keď je do mňa niekto zalubený a nieto ešte keď som JA zalúbená...
    takže prepáč,ale s týmto ti naozaj neviem pomôcť :) ALe súcitím s tebou a držím palce aby sa všetko skončilo Happy Endom :D

    OdpovědětVymazat