5. 9. 2011

Just inspiration..

Mrzí mě, že blog trochu flákám, moc se mi nechce (:D) a navíc není čas no.. Myslím, že novinky z mého reálného světa vás moc nezajímají, takže se tady ani vykecávat tentokrát nehodlám, jdeme rovnou k tématu :D...
Shromáždila jsem opět pár povedených outiftů z lookbooku a myslím, že by se vám to mohlo líbit a třeba i inspirovat, jako mě ;).
------------------------

Teď si nejsem moc jistá, jestli jsem sem tento look už jednou nedávala, ale co :D. Mě se ty šaty prostě děsně líbí!

















Takový jednoduchý outfit, ale povedený. Ty ripped jeans tomu dali tu originalitu :).
















Ta mikča (nebo snad svetr..?) je naprosto úžasná! :D





















U téhle slečny mě kromě outfitu zaujaly i její vlasy. Hlavně proto, že já je mám asi stejně dlouhé, a tak mě to inspirovalo, že bych si je mohla někdy zkusit nechat podobně obarvit.. Uvidíme, každopádně se mi to moc líbí :)..





















Má oblíbenkyně :D. Né, opravdu, ta holka je naprosto dokonalá! Má krásný obličej a ty vlasy..! Navíc má skvělý styl! Ráda bych uvedla její jméno, což jsem vlastně chtěla udělat u všech, ale vzhledem k tomu, že jsem si prostě pár jejich jmen zapomněla napsat, bylo by to nespravedlivé :D...





















Na téhle fotce se mi líbí asi všechno :D. Celý outfit je skvělý :).


















Nevím, co mě tady nejvíc zaujalo.. Líbí se mi ten barevný svetr, vesmírný efekt a ta slečna je taky moc pěkná :)..



















Který outfit (obrázek) se vám líbí nejvíc? 

Žádné komentáře:

Okomentovat