4. 9. 2011

Spencer & Tobby

Pokud sledujete Pretty Little Liars, určitě musíte také umírat nad krásou páru Spencer a Tobbyho! :D Ze začátku mě k sobě moc nešli, ale jak byli "spolu", vipadali jako nádhernej pár :). No a tak jsem našla na internetu 2 obrázky s nima a trošku je ve photoshopu upravila. Myslím, že se to docela povedlo... Vlastně mám v plánu poslat to na whi, kvůli tomu je to tady na blogu :D.
Snad se vám to bude líbit ;).. Jo a si myslíte to páru Spencer/Tobby vy?? Sledujete vůbec PLL? :D¨














Btw, tohle je moje srdíčko, jestli chcete, můžete mě sledovat, budu moc ráda ♥ :).

3 komentáře:

  1. Sú spolu krásny! PLL pozerám,naposledy som videla prvú časť z druhej série :)
    A na we♥it ťa už sledujem,teda spoň myslím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Spencer s Tobboušem jsou náádherní! :D ♥♥ Miluju je! :) Škoda, že po dvanáctém díle se rozešli :( Ale prý budou zase spolu :)

    OdpovědětVymazat
  3. já je spíš naopak nemusím :D ale PLL mám hrooozně ráda

    OdpovědětVymazat