24. 5. 2011

Šeps: Borec nebo blbec?

..Pro mě obojí. Je to borec, protože si dokázal i přes to, že (buďmě upřímní :D) , neumí moc zpívat získat tolik fanoušků, aby ho dostali až sem, do předposledního finále. Je jiný, vyniká z řady... Ale i tak tam podle mě už nemá co dělat! Reggae se přece nedá zpívat na všechno a on zpívá bez reggae jako každej druhej normální člověk. V superstar jsou určitě daleko lepší zpěváci, třeba Alžběta Kolečkářová, která zpívá opravdu krásně a vypadla myslím před dvěma koly... Jak se mohl dostat až sem, to vážně nechápu. Navíc na mě ani nepůsobí nějak sympaticky, spíš arogantně, ale to je věc názoru.
Podle mě je nejvyšší čas, aby "zhulenej jamajčan" vypadl! Jestli postoupí do dalšího kola místo Gunčíkové nebo Adamce, tak už si budu opravdu ťukat na čelo...

3 komentáře:

  1. Mne sa celkom lúbi,ale je pravda že nemôže spievať stále iba to svoje reggae. Aj keď som rada,že sa takto preslávil v superstar a dúfam,že bude pokračovať vo svojej kariére a bude naďalej spievať to svoje reggae. Ale je pravda že v superstar sa neoplati spievať iba ten jeden štýl. Tiež som chcela aby minulé kolo vypadol,ale keď som počula,že ďalšie kolo je podla vlastného výberu, tak sa teším na to jeho reggae. To je proste jeho! On to dáva...ale je škoda,že viac nevie...vie iba reggae :)
    P.S. Alžbetka Kolečkářová bola môj jasný favorit...škoda že vypadla,zaslúžila by si vyhrať.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já ho nesnáším a už by mohl jít do pryč..nejlepší je pro mě Adamec<3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. K: asi tak no... souhlasím s tebou ;))

    M: Anoo, Adamec je jednička prostě :D <3

    OdpovědětVymazat