24. 5. 2011

Letošní první jahody ♥

Včera už jsem si dávala jahody se smetanou, mňamky <3 :P.. Už jsem se jich nemohla dočkat, není nad domácí jahody pěkně ze zahrádky :D.
A co bylo dneska ve škole? V matice jsme psali na kosodelníky, kosočtverce. Myslím, že bych to mohla mít správně narýsovaný a načrtnutý, ale nejspíš mám blbě popis, to mi nikdy moc nešlo :D...
Ve fyzice jsme byli na počítačích na jedné stránce s čočkama a zrdcadlama... Moc jsem to nepochopila.. Ale s Dendou jsme se zabavili tajným focením učitela a děcek :D.
Odpoledne jsem si sepsala svůj Wishlist, určitě ho dám sem na blog ;).
Taky jsem si počítala penízky, jestli už nááhodou nemám našetřeno na novej mobil, ale chybí mi ještě cca. 2 tisíce, což opravdu pro mě není málo :D...
No a večer pinec, celkem fajn...
páá, vaše haníí*

Žádné komentáře:

Okomentovat